På flygplatsen

Sitter nu på flygplatsen och om snart precis 1 h lyfter vårt flyg som ska ta oss ett steget närmre Sverige, så om ca 32 h är vi framme i lilla Örnsköldsvik igen. Först är det ett stopp i Singapore och ett i Doha som gäller innan vi tillslut befinner oss på Arlanda, men det ska nog gå bra. Känner faktiskt att min flygrädsla har lugnat sig lite nu när vi har sett flygplan lyfta och landa varje dag i ca 2 veckor, så jag hoppas flygturerna går bra så jag kan få behålla lugnet i flygplanet på 10 000 meters höjd också, haha. 

Måste även tillägga att känslorna är ganska blandade för tillfället, vill explodera av glädje men också brista ut i gråt. Tiden har gått ofattbart snabbt och det är precis nu, i detta ögonblick, som vi sätter punkt för resan genom Asien och avslutar det bästa kapitlet i mitt liv. Jag känner dock på mig att en till sån här resa kommer att ske inom kort igen, för detta är vad jag lever för! 

När jag är hemma igen så kommer en momb av bilder upp här på bloggen från resans alla härligheter. Min systemkamera (hela väskan faktiskt) är upphittad och jag är så lycklig!!! Håll utkik mina vänner! PEACE

, Sydostasien 2014-2015 | |
Upp